woensdag 27 augustus 2014

Terug van weggeweest

Hier ben ik weer na een paar heerlijke vakantieweken!

Het gewone leven is alweer volop aan de gang
en het lijkt ondertussen al maanden geleden
maar wat hebben we genoten!



Eerst verbleven mijn man en ik een paar dagen in Antwerpen.
Zonder kinderen, lekker met z'n tweetjes...


Ook hadden we een huisje in Limburg geboekt.
Samen met onze dochter dit keer.
Valkenburg, het Drielandenpunt, de heuvels en natuurlijk Limburgse vlaai...

Wat is Limburg prachtig!

Natuurlijk heb ik ook volop gehaakt in mijn vakantie
maar dat houden jullie nog te goed :-)

Tot snel!


Herriet

8 opmerkingen:

  1. hoi herriet leuk dat je er weer bent,mooie foto's,limburg zijn wij ook wel eens geweest inderdaad
    een prachtige provincie en.....heerlijke vlaai de rijstevlaai is onze favoriet,
    benieuwd naar je haakwerkjes:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plaatjes! Mijn zusje en ik zijn een paar dagen naar Oostende geweest. Van daaruit een dag naar Brugge en op de terugweg naar huis langs Gent. Mooie steden en fijn om er een paar dagen uit geweest te zijn...

    Ben benieuwd naar je haaksels! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, Limburg is prachtig! :-) Dat zal best heel fijn zijn geweest om even met z'n tweeën weg te zijn.
    Fijn dat je er weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen kun je terugkijken op een heerlijke vakantie. Ik ben benieuwd wat je allemaal gehaakt hebt.
    Fijn dat je weer heelhuids terug bent.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug op je eigen blog Herriët ;-)
    Ik ben ook benieuwd naar je vakantie-haakwerk en stiekem vraag ik me ook af of er tijdens je vakantie alweer voorzichtige plannen gemaakt zijn voor een nieuw Stip & Haak beestje.
    Maar geen haast, Victor is natuurlijk ook nog maar nét "op de markt" ;-)

    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer terug bent hoor EN dat je bovendien een fijne vakantie had, niet onbelangrijk! Je hebt natuurlijk nog gehaakt, had niet anders verwacht :-) en ik ben heel benieuwd wat je voor ons weer voor nieuws in petto hebt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Herriet, Mooi dat je in Antwerpen bent geweest, ik woon naarbij! :)
    En jouw teckeltje, ik heb er nu ook een - kijk eens op mijn nieuwe blog!
    Fijn weekend!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët