maandag 10 maart 2014

Dekens, dekens en nog meer dekens

 

Afgelopen zaterdag was het dan zover...
de  "Kun je haken... haak dan mee"  haakmiddag ging van start.

Ook bij mijn plaatselijke hobbywinkel de Wolhal
was zo'n gezellige bijeenkomst en Gerda en ik waren (natuurlijk) van de partij.


Onder het genot van een kopje koffie, thee en (veel) chocolade
konden we elkaars dekens bewonderen, de laatste toeren bij haken
en heel veel kletsen!

Zo leuk om al die verschillende dekens bij elkaar te zien
en kennis te maken met zoveel dames die ook besmet zijn met het haakvirus.

Gezelligheid alom en zeker voor herhaling vatbaar!


Herriet

16 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk. Ik ken de winkel. Wat en pracht al die dekens. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het was gezellig en een volgende keer (die gaat er vast komen!) gaan we beter kennis maken. Toch?
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij jullie worden veel van die dagen georganiseerd alom, je leest het overal op de blogs. Hier in België hoor je of lees je dit niet. Er zijn wel handwerkclubjes waar mensen samenkomen en iedereen zijn eigen ding doet. Ook leuk om samen aan hetzelfde te werken denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. We zouden het in België ook kunnen organiseren he...
      Ik woon in de buurt van Aarschot. Geef maar een seintje via mijn blog als je interesse hebt.
      http://haken-en-breien-is-leuk.blogspot.be
      Groetjes
      Chantal

      Verwijderen
  4. Heerlijk wat een gezellige foto's. Dat is vast genieten geweest. En wat een leuke dekens ook!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!!!! Zo leuk al die variaties. In Alphen was het ook supergezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spijt dat ik er niet bij kon zijn. Maar ja tis natuurlijk zo ver vanuit België om voor 1 dag naar Nederland te gaan. Ik haak gewoon thuis verder en volg de mooie foto's op facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke dekens,en wat ziet het er allemaal gezellig uit leuk hoor:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit al die dekentjes! Jammer dat dit soort middagen hier in de omgeving niet worden georganiseerd. Ik ben nog geen ervaren haakster en zou nog de nodige tips over het afwerken van haaksels kunnen gebruiken!

    http://simoneshandmades.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen een die hetzelfde is en dat vind ik nou zo leuk eraan,ben ook zeer tevreden met mijn eigen exemplaar die al een poos af is

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om al die verschillende dekens zo bij elkaar te zien. Jammer dat ik zaterdag bezig was met vrijwilligerswerk, want ik had ook graag al die mooie dekens gezien.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zag het al op facebook, supergezellig!! Ik was ook op een middag, zo leuk!!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët