maandag 16 september 2013

Olifant Otto

Mag ik aan jullie voorstellen...
dit is Olifant Otto, mijn nieuwste ontwerp!


Otto houdt van lekker eten en dat is hem wel aan te zien.
Zijn buikje is rond evenals zijn poten en snuit.

Door verschillende kleuren te gebruiken en lekker te variëren met streepjes
kun je elke keer een andere olifant maken.


Wil je Otto ook haken?

Het patroon is te bestellen in onze webwinkel.


Al meer dan 1000 lieve volgers op mijn blog (WAUW)
dat moet natuurlijk gevierd worden...

Hou mijn blog maar in de gaten!


Herriet

61 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk patroontje weer!
    Een leuke lieverd om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoepie. Heb je al een mail gestuurd om het patroon te bestellen.

    groet,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herriët ik denk dat jij dag en nacht haakt!
    Deze olifanten familie is gewoon weg SCHITTEREND!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heeft deze ook weer een hoog knuffelgehalte.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!! Ik spaar olifanten dus deze moet ik zeker maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer al zo een leuk patroon, heb hem daarom ook maar gelijk besteld ;-)


    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een heerlijke "dikkert"dat heb je weer leuk gedaan:D komplimenten!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd! Ik ga hem snel bestellen. Met 2 achterneefjes/nichtjes op komst krijgen deze olifantjes zeker een goed 'thuis'.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Otto is werkelijk OLIFANTASTISCH!!!! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super wat een leuke olifant heb je weer bedacht. En wel een met een flexibele slurf. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is het geworden!

    groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HIj is echt heel erg leuk, Ik vind de kleurcombinaties ook mooi. Zou ik zelf zo niet snel uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag m net al op FB voorbij trompetteren :D
    Hij is super leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag hem al voorbij komen op facebook en ik vind hem echt helemaal super!
    Als ik mijn projecten af heb waar ik nu mee bezig ben (of ze ff beu ben haha)
    is er een grote kans dat ik dit patroontje eens kom bestellen :D
    Super gedaan, en wat doe je dat trouwens snel! Meteen Otto in 2 kleuren, echt leuk.

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Herriet,

    Wat een leuke Olifant!! Vooral de grijze variant vind ik super!!
    Ik laat `m aan mijn collega zien die is gek op olifanten.

    groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg leuk hoor ik vind hem super, je raad wel wat ik nu ga doen he.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is om op te eten!!! Wat een lieverd! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is die weer geweldig leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig wat een beauty, schitterend!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is deze olifant super leuk
    Knap werk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf! Wat knap toch dat je steeds weer iets moois ontwerpt. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. echt een knapperd!!!
    deze komt zeker op m'n te-doen-lijstje

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je maakt zulke leuke dingen. Heb deze olifant al besteld en betaald. Dus dan heb ik de verzameling weer compleet. Super ga zo door.

    Ben momenteel met Kikker Kobus bezig. En dan heb ik al drie patronen van je gemaakt:D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat issie leukkkkkkkk!!!!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Otto is erg leuk!!! En inmiddels heel wat keren gehaakt tijdens het haakweekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhh wat een geweldig stoere vent die Otto!Heerlijk die uitstraling van hem!Een echt kamerolifantje zou je haast zeggen met zijn bolle buik!Ohhh en dan de 1000 leden gepasseerd,hoe kan het ook anders met zo'n leuk blog!You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh....ik dacht aan een olifantje, maar dit is een MEGA fant! Kan ook niet anders als het een hij is :)
    En wat is hij leuk geworden!
    Super hoor, Herriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ook weer super mooi, maar ik heb nog wel wat andere patrontjes van jouw te haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Herriët, Hij is geweldig. Ik ga hem zeker bestellen! Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is helemaal geweldig!
    Stuur je een mailtje voor de bestelling.
    Gr. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Erg leuk is ie weer, vooral de oren en de snuit! Ik heb kater Theo (via je give away gewonnen) inmiddels af. Ik ga 'm zo op mijn blog zetten.
    Groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Joepie! Ik had gelijk! Hij is werkelijk weer prachtig Herriët!
    Liefs, Annelies. (HAAKdOtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een dot van een olifant :-)
    Die haartjes, super !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook ik ben weg van je patronen en zou graag het patroon van de olifant willen kopen. Ik heb je gemaild maar krijg de mail terug...
    Wil je mij mailen??
    silviabroekhuis@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I think I'm in love :) I would love to be able to make Otto for my niece who will be born in a few months.
    Thank you for sharing your amazing creations

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Otto de olifant! Erg leuk patroon! Veel complimenten op het resultaat gehad.
    Zie hier Otto op mijn blog ;)
    http://elskescreaties.blogspot.nl/2014/05/otto-de-olifant.html

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët